Utställning!



Det börjar kännas som om det mestadels är jag (Sofie ofc) som lägger upp inlägg här, men det kommer förhoppningsvis ändras efter att jag flyttat ner. Det börjar dra ihop sig förresten, imorgon bär det av. Innan dess ska jag dock hinna hänga upp bilderna till min nya utställning. Det kommer bli samma som förra eftersom jag inte hunnit förbereda några andra. Fick nämligen reda på detta igår, schysst framförhållning. Har egentligen inte tid (och kan av uppenbara skäl inte närvara vid vernissagen) men eftersom mitt namn står på affischen måste jag ju i princip ha med mina bilder. Vore konstigt annars. Men, all publicitet är bra publicitet.. eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0